منتديات القاضى اون لاين

منتديات القاضى اون لاين

منتديات القاضى اون لاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابهالتسجيلأحدث الصوردخولاعاده التوجيه

لايك وتابع صفحتنا ع فيسبوك ليصلك كل جديد

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  468x60

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010 بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟ باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010

كاتب الموضوعرسالة
احمد السيد يوسف القاضى

‏ مؤسس الموقع‎ ‏ مؤسس الموقع‎
احمد السيد يوسف القاضى

رقم العضويه : 1

البلد : مصر

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  Top4top_42489e85c810

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  Empty
مُساهمةموضوع: احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010 بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟ باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010    احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  Emptyالخميس فبراير 17, 2011 10:50 am

[center]بسم الله الرحمن الرحيم

النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  Smile
باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010 تسطيب اوتوماتيك

الملف من نوع exe يعني التسطيب اوتوماتيك وشغال والله مليون المية انا دورت عليه كتير وجبت اكثر من باتش بس مش بنلاحظ اي تعديل انما ده والله جربته شغال 100 %
ملحوظة قبل الشرح

ادخل علي C:\Documents and Settings\BOND\My Documents\FIFA 10 اذا كان عندك فولدر اسمه d.mysquads امسحه قبل تسطيب الباتش عشان الخطط بتاعتك تبقي الاصلية بتاعت الفيفا
الشرح

1- فك الملف المضغوط
2- سطب الباتش علي الفولدر الاساسي لفيفا 2010 مثال : D:\GAMES 1\ Fifa 2010
3- استمتع باللعب

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  14_6_15%5B1%5D

[i]اضافات الباتش القنبلة
[/i]

بيكهام راح ميلان
لوكا توني راح روما
كاندريفا واخرين راحوا اليوفنتوس
ماكسي روريجز راح ليفربول
وغيرهم كتير اوي اوي حتشوف بنفسك

ملاحظة اكثر من هامة

اذا كنت مسطب باتش الدوي المصري وجيت تسطب باتش الانتقالات ده حتلاقي الدوري المصري بيختفي ومفيش كمان منتخب مصر طيب تعمل ايه ؟؟؟؟؟

- سطب الباتش عادي اذا كنت عاوز تلعب باي فرق اوروبية غير الدوري المصري والباتش مش بياثر علي اللعبة حتي لو مسطب عليها مليون باتش بتشتغل عادي خالص...
- لما تحب تلعب بمصر او الدوري المصري خش علي الكنترول بانال وشيل تسطيب باتش الدوري المصري وبعد كده سطبه تاني عادي حيشتغل مية مية بس حيشيل باتش الانتقالات الشتوية والله انا مجرب الكلام ده

يعني الخلاصة انك مش بتقدر تخلي باتش الدوي المصري والباتش ده مع بعض في وقت واحد لما تحب تسطب واحد بيشيل التاني ومفيش اي تاثير علي اللعبة خالص والله ...
احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010  بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم   النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟  باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010  Na
دلوقتي بقي مع الرابط

انا رفعت الملف بنفسي والله
علي الموقع المحبوب الميديا فير النهاردة بتاريخ29 مارس عشان خاطر المنتدي
الكريم ده وان الواحد استفاد منكم كتير وعاوز يشارك معاكم ولو بالقليل
الـــــرابـــــــــط
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

واخيرا يارب الباتش يعجبكم ومستني الردود ودعائكم
وتشجيعكم ليا ومعلشوا الموضوع بسيط علي ادي ولو في اي مشكلة قولوا وان شاء
الله اعمل اللي عليا واقوللكم
انا نفسي الموضوع يتثبت بس مشعارف قوانين تثبيت المواضيع ازاي وشكرا لكم طولت عليكم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

[/center]
https://www.facebook.com/drahmed95 https://kadyonline.yoo7.com

احدث باتش للانتقالات الشتويه ل fifa2010 بتاريخ 18/2/2011بسم الله الرحمن الرحيم النهاردة مع اول مشاركة لي في هذا المنتدي الاكثر من رائع جايب لكم مفاجأة اللي هي اييييييييييييييه ؟؟؟ باتش قنبلة الانتقالات الشتوية تسطيب باتش الانتقالات الشتوية لفيفا 2010
صفحة 1 من اصل 1